החתונה של רחלי ועידן

הדרך עד לחופה מעולם לא הייתה קלילה יותר

הקיו

זו הייתה חתונה טרופית באמצע האביב, וכיאה למזג אוויר טרופי גם רחלי ועידן לא ידעו עד הרגע האחרון אם החופה תהיה בגן או בפנים. יש זוגות שממש מרגישים אצלם את הכימיה והחברות החזקה ביניהם, וכך בדיוק נראית האהבה של רחלי ועידן. הדרך עד לחופה מעולם לא הייתה קלילה יותר.

מי צריך שידוך?

רחלי – "זה סיפור קצת מצחיק. בעיקרון, הכיר בינינו זוג חברים, חבר של עידן מהלימודים והחברה הכי טובה שלי, שרצו להכיר בינינו במשך זמן מה. מפה לשם זה קצת התעכב, אז החלטתי שאני לא מחכה לשידוך ושלחתי לו הודעה בפייסבוק. יומיים לאחר מכן היינו כבר בדייט הראשון."

עידן – "בחורה עם אומץ"

מנמל ת"א לנמל התעופה

קאט ל... רחלי ועידן כבר 3 שנים וקצת ביחד.

רחלי – "התארסנו במאי של השנה שעברה, שבוע לפני שטסנו לחו"ל. כולם היו בטוחים (!) שהוא יציע בטיול אבל ידעתי שאין סיכוי שהוא יעשה את זה... יש שיגידו שברחנו מהמשפחות, אבל זה היה ממש מהרגע להרגע. הוא לקח אותי לדייט מפעם בנמל ת"א והוא החליט שזה המקום האידיאלי להצעה."

עידן – "כן, הצעתי שבוע לפני הטיסה כדי שזה לא יהיה שקוף."

דייט מפעם

המפיקה והעו"ד הצליחו לסקרן אותנו לגבי הבחירה דווקא לחזור לנקודה שבה היו פעם בדייט בתחילת הקשר, אז לא התאפקנו וביקשנו מעידן שיספר לנו קצת יותר על הדייט המסתורי הזה.

עידן – "כשהתחלנו לצאת, יצאנו איזה ערב לנמל תל אביב והלכנו למזח שליד "בני הדייג". הגלים ברקע והאווירה הכללית היו מבחינתי ה-רגע להגיד לרחלי שאני אוהב אותה. כמו גבר טיפוסי לא מצאתי את המילים... הסכמנו שזה היה רגע מפוספס. אז שבוע לפני הטיסה הגנבתי את הטבעת לכיס, מבלי שהיא שמה לב, והלכנו לנמל. כתבתי לה מכתב, הגענו לנקודה ושאלתי אותה אם אני צריך לכרוע ברך, והיא אמרה..."

רחלי – "ברור!", היא צוחקת.

אהבה ממבט ראשון, בקיו

כשחזר הצמד לישראל, התחילו ההכנות לחתונה. השניים שהתארסו במאי של השנה שעברה והתחתנו באפריל השנה, לא היו בלחץ. הם לקחו את הזמן ותכננו את היום שלהם עם המון קלילות ופאן, שמאפיינים אותם כל כך.

רחלי – "הרומן עם הקיו התחיל באפריל של שנה שעברה, כשזוג חברים שלנו התחתן שם עוד לפני שהתארסנו. ברגע שירדנו במדרגות של הגן אמרתי לעצמי – "פה אני הולכת להתחתן". זאת הייתה אהבה ממבט ראשון. כל מקום אחר שראינו הרגיש... לא מספיק." היא מוסיפה - "אהבנו להיות מעורבים בהכול. היה לנו הרבה זמן לתכנן ולא היינו לחוצים. אפילו עשינו צילומי Save the Date בשלג בחרמון, עם בגדי-ים, אננס ובובת פלמינגו! זה היה הזוי ומגניב. רעיון של עידן שזרמתי עליו."

עידן – "כולם בקיו היו סופר חמודים! היה ממש כיף לעבוד עם כולם, במיוחד עם הדר וליאור."

יש לי ארץ טרופית יפה

עם שפע של זמן על הידיים וגוד וייבס שלא נגמרים, רחלי ועידן התחילו להריץ בראש איך החתונה שלהם הולכת להיראות.

רחלי – "הקונספט של החתונה היה טרופי, פלמינגואים, דקלים ומה לא. התחלנו להסתכל על דברים ופשוט החלטנו לרוץ על זה. החתונה הייתה בסוף אפריל והמחשבה שלנו הייתה להביא את הקיץ קצת מוקדם יותר, ובסוף ירד גשם ביום החתונה!", היא מצחקקת.

עידן – "עד השנייה האחרונה בבלבלות על מזג האוויר. היינו בסרטים על זה. לא היה ברור אם החופה תהיה בחוץ או בפנים. מתחילים להסביר לנו איך זה הולך להיות בפנים ואני... התאכזבתי. אחרי זמן מה של חוסר ודאות מנהלת האירוע באה ואמרה – "אין עננים, עושים בחוץ!" – כל הלחץ התפוגג ברגע החופה ומזג האוויר היה מושלם. אף פעם אל תיקחו את מזג האוויר כמובן מאליו", הוא מוסיף וצוחק.

פוטו פיניש

כמעט בכל חתונה, למרות הלו"ז המוקפד והמתוכנן לפרטי פרטים, תמיד מוצאים זמן לדחוס הפתעה קטנה לזוג. במקרה הזה, המשפחות של רחלי ועידן הצליחו ובגדול. עידן – "הם החליטו להפתיע אותנו עם להקה. כל החברים רקדו ושמחו איתנו ופתאום הופיעה מאחוריי מישהי עם כינור ולא הבנו בדיוק מה קורה... אבל היה מדהים וכולם עפו עליהם. הם באמת היו מעולים!" רק שהפתעה אחת לא מספיקה ומסתבר שגם לעידן הייתה הפתעה בשרוול לרחלי.

רחלי – "עידן הפתיע עם שיר! מסתבר שהוא עבד עליו במשך חודשים. השיר של אלטון ג'ון – Your Song.
הכי קיטשי אבל אני הפכתי לחמאה באותו רגע."

עוד על המקום המיוחד של הקיו לחתונות

מחתונה טרופית לירח דבש קאריבי

בדיוק כמו התכנון של החתונה, גם עם ירח הדבש רחלי ועידן מחכים לרגע הנכון. אין לחץ.

עידן – "אנחנו מחכים לחגים (זה יותר מדי חופש מהעבודה). בתכנון, שלושה שבועות לארה"ב ולקאריביים – רוד טריפ בקליפורניה ואז ארובה! התחתנו בספירת העומר והרב היה רפורמי ואנחנו מתחתנים שוב בסיטי הול בניו-יורק – יותר מגניב."

מילות חכמה לזוגות הבאים

רחלי –"הכול בסדר, אתם בידיים הכי טובות שיש."  הסמקנו 💛

"היה כיף! הכי טוב שדמיינו ואפילו יותר."

קרדיטים

עיצוב: דניאל אלסברג (והזוג)

סטילס: צחי שמש

ווידאו: לירן מימון

מגנטים: דור שובל, "פרומגנט"

איפור ושיער: טל דברה

שמלת כלה: גלי קרטן

חליפת חתן: ZARA  & NAME

טבעות: ג'קסון

די.ג'יי: רואי טוחנר, "קליאנטה"