החתונה של מליסה וטל

מליסה וטל הם יחידה אחת שכובשת מהרגע הראשון

הקיו

אם היינו צריכים לתאר את מליסה וטל, הם בטח היו סערה והשקט שאחרי הסערה, בהתאמה. הכריזמה של מליסה (בשילוב מבטא צרפתי מרענן) תעיר גם את התשוש באדם ותעלה חיוך על הפנים שלו. טל, החצי השני, קיבוצניק שקט ורגוע עם חיוך שפותר הכול. כזוג, מליסה וטל הם יחידה אחת שכובשת מהרגע הראשון.

Swipe Right
מליסה – "הכרנו בדיוק לפני 4 שנים בטינדר. האמת, עברו שבועיים-שלושה עד שנפגשנו... כי אני אירופאית שחיה את החיים התל-אביביים וטל הוא קיבוצניק שקט ורגוע. אנחנו ממש שונים. בהתחלה הקשר לא זרם כל כך, כל אחד היה עסוק בחיים שלו. אחרי שבועיים משהו קרה ופשוט התאהבנו. בהתחלה לא חשבתי שאלך על זה ואחרי שבועיים הוא כבש לי את הלב!"

צימר קטן בערבה
מליסה, מעצבת ומתכננת אירועים בחייה, ידעה מאז שהיא ילדה, לדבריה, איך החתונה שלה הולכת להיראות. היא ידעה בדיוק מה היא רוצה ואיך היא רוצה עד הפרט הקטן ביותר. עכשיו רק צריך טבעת.

מליסה – "היינו בזניזבר ואפילו שם הוא לא הציע. אנשים כבר שאלו – אם לא שם אז איפה?"

טל – "ביום ההולדת שלה סגרתי לה הפתעה - צימר בערבה לסופשבוע ארוך ותכננתי לנו טיול אופניים. בזמן שהיינו ברכיבה הכינו לנו את החדר להפתעה. זה היה הכי פסטורלי על רקע הנופים של הערבה ובשישי בערב חזרנו מהטיול. "

מליסה – "האמת, לא התלהבתי מטיול האופניים, אבל כשחזרנו חשבתי שהתבלבלנו בחדר. היה מרגש כל כך ומדהים!"

בין הקיבוץ לאירופה

מליסה – "הייתה לי שנה פלוס לתכנן את החתונה. כל חודש לקחתי פרויקט חדש. גן, צלם, דיג'יי. ממליצה לכל זוג לקחת את הזמן ולבחור הכול בפינצטה. ההצעה הייתה במרץ 2017 ורק חודשיים או שלושה לאחר מכן התחלנו לתכנן את החתונה. ידענו שהקיץ היה כבר קרוב מדי ובחורף אני לא מתכוונת להתחתן. אז באמת עשינו את זה באיזי. טל מרגיש הכי טוב בטבע, אז סיכמנו להיפגש בין הקיבוץ לאירופה. חיפשנו מקום במרכז, שמרגיש הכי בטבע."

טל – באמת חיפשנו מקום משולב. עברנו 8 גני אירועים והקיו היה המקום האחרון שראינו. למרות שהיינו כבר בקיו באירועים אחרים, אין ספק שהיינו צריכים לראות את המקום בעיניים חדשות. הכול הרגיש בשבילנו - מהפרחים ועד הסלט - רגוע ועם חיוך."

מארש החתונות
נכון, מליסה וטל תכננו את יום החתונה שלהם בקצב שלהם, הכול תקתק מהרגע הראשון והלך בקלות, אך זה גם נתן להתרגשות להיבנות מבפנים ולהגיע לשיא באותו רגע מתחת לחופה (ואפילו רגע לפניה).

מליסה – "הדר שליוותה אותנו פשוט מלכה! כשיצאתי מהחדר חתן-כלה ראיתי אותה והתחלתי לבכות. בזכותה התחתנו במקום החלומות שלי. סופסוף מישהו הבין אותנו (והיו לי דרישות קטנות ומעצבנות). הדר הייתה איתנו עד ה-21 במאי! בשבוע שהגענו לקיו לסגור את הכול, פגשנו אותה במקרה והתרגשתי מאוד."

הרגע ההוא...
מליסה – "כשנכנסתי לחופה הייתי בטוחה שהוא יבכה כשהוא יראה אותי. איך שנכנסתי לחופה וההורים שלי עזבו אותי, ראיתי אותו מגיע אליי ופשוט התחלתי לבכות. זה רגע שאי-אפשר להתכונן אליו. את לא יודעת איך את תרגישי. הייתי הכי מאושרת בעולם – עם דמעות בעיניים."

פוטו פיניש

מילות חכמה לזוגות הבאים

מליסה –"היה חלום ועבר מהר. ערב מושלם שדמיינתי מאז שאני ילדה קטנה והתגשם." 💛

"בכל החלומות והתקוות שלנו על האירוע הזה, ככה הרגשנו וחווינו בפועל ולא היינו יכולים לבקש יותר מזה."

קרדיטים

שיער: אנדריי לוין

שמלת כלה: Luminary

חליפת חתן: Blue Navy

די.ג'יי: עפרי גופר, "מוסיקה פלוס"

שיר כניסה לחופה:
טל: אריק איינשטיין - מילת מפתח
מליסה: בואי כלה (על המנגינה של "הללויה")