החתונה של ולדה וסטס

אם יש זוג שיכול להוכיח שמערכת יחסים בשלט רחוק יכולה להיגמר בחתונה, זה לגמרי הזוג הזה

הקיו

ולדה וסטס חצו ימים, הרים וערים כדי להיות יחד. זה התחיל במסיבה של טעויות, המשיך בלונג דיסטאנס כשהם חורשים את כבישי ישראל בערים שונות ומתחלפות ועד לרגע ההוא (שכולם כבר חיכו לו) מתחת לחופה.

נכנסו לטראנס
ולדה – "הכרנו לפני 7 שנים, במסיבת טראנס ב'האומן 17'. לא הייתי אמורה בכלל להיות במסיבה הזאת!
אני במקור מחדרה והוא מחולון, היינו רק בני 21. כשהכרנו כבר הייתה תקרית מצחיקה – בגלל המוזיקה הוא לא שמע אותי טוב וחשב שאני אמריקאית ושקוראים לי דנה. זה היה גדול", היא צוחקת, "כן, בהתחלה חששתי שמרחק יהיה בעייתי, ולפני שמשהו הספיק להפריע כבר עשינו הטיול אחרי הצבא ביחד ואפילו את הפסיכומטרי עשינו יחד. בזמן הלימודים המרחק הפיזי והגיאוגרפי עדיין היה אישיו - גרתי תקופה באריאל והוא בבאר שבע. אין ספק שעברנו הרבה, אבל אם זה משהו שרוצים אין דבר שעומד בפני הרצון."

אגדת שלג
הכלכלנית והמהנדס לא מיהרו לשום מקום. כנראה שמערכת היחסים הארוכה ועמוקת הטווח לימדה את ולדה וסטס דבר או שניים על איפוק וסבלנות, אבל בעיקר, איך לחכות לרגע הנכון ההוא בו שניהם מסונכרנים.

ולדה – "שנינו חולקים אהבה גדולה לסקי וטסנו לצרפת בדיוק בשביל זה. ביום הראשון שנחתנו, עלינו למסלול על איזה הר וסטס הציע שנעלה לתצפית. התחלנו לטפס, השלג היה מטר גובה (היה קשה!) – כדי להצטלם. כשהגענו הוא שלף את הטבעת. זה היה כל כך אינטימי ורומנטי. הייתה אחלה חופשה שבעולם!"

כל ישראל חברים
ולדה – "סיפור מצחיק, לפני שהתארסנו מישהו מהעבודה אמר לי שכדאי לנו לראות את הקיו, ואז מישהו נוסף סיפר לי שהוא התחתן שם וכי זה המקום ה-כ-י מדהים! כשבסופו של דבר הגענו לקיו כדי לראות את המקום, אמרתי לסטס: 'שנלך לראות עוד איזה 200 מקומות או שפשוט נסגור פה בקיו?", חיוך גדול עולה לה על הפנים.

אהבה ממוקדת
ולדה – "היינו 6 שנים יחד וכולם צחקו שגם אז לקח לנו שנה לתכנן את החתונה. באנו מאוד ממוקדים, לא הייתי מוכנה להתפשר על מקום עם דשא סינטתי (ובצדק) והסגנון של הקיו הוא בדיוק מה שרצינו - פתוח, ירוק, נעים ובדיוק באמצע בין חדרה לחולון, ככה שזה יצא לנו פשוט מדהים."

החופה
אם מקדישים שנה שלמה לתכנון החתונה, כדאי מאוד שרגע השיא מתחת לחופה יהיה רגע בלתי נשכח (או בלתי זכיר מהלחץ ואז מחכים שהצלם יעביר את החומרים כדי להיזכר). זה לא חייב להיות משהו גדול או דרמטי, זה פשוט צריך לגעת בלב של הזוג, המשפחות והאורחים.

ולדה – "אני חייבת לציין שהיה לנו רב בחופה. אנשים לא הפסיקו לגשת אליי אחר כך ואמרו לי, שהם מעולם לא הקשיבו ככה לחופה. הוא סחף את הקהל. ממש ככה. זה היה הכול חוץ מחופה משעממת! כן, היה שקט בחופה והיא עברה בקלילות ובהומור, בדיוק כמו שרצינו." 💛

"הכול היה קליל ולא דרמטי. הרגיש שבגלל המקום,
האוכל והאנשים שהכול נינוח ויפה ונתן תחושה טובה."

קרדיטים

שמלת כלה: דויד חצבני

חליפת חתן: דויד ששון

טבעות: ג'קסון, הבורסה

די.ג'יי: נועם פלנר, "מוסיקה פלוס"